Tuesday, February 20, 2007

Majlis Ijtimak Tholabah Pondok Berjalan lancar Alhamdulillah.

Majlis Ijtimak Tholabah Pondok Semalaysia yang berlangsung pada 16 feb - 18 feb di Madrasah Islamiah kg Bongek Acheh telah selesai dengan berjalan lancar. Kehadiran selama 3 hari tersebut dianggarkan melebihi 4 ribu orang. Para Ulama , Para Penuntut Pondok dan madrasah, penuntut universiti , sekolah dan orang ramai yang telah hadir dan berpuas hati dengan program yang ada . Sementara itu , beberapa Tuan Guru telah mengesyorkan agar diperkemaskan lagi beberapa acara dan pengurusan pada masa yang akan datang jika diadakan lagi program seumpamanya.

Pihak ahli jawatankuasa penganjur berharap dapat diadakan lagi program ijtimak tholabah ini dimasa yang akan datang samaada ditempat yang sama atau dimana-mana juga , mudah-mudahan dapat memperkemaskan lagi maklumat, tarbiah dan dakwah Islamiah kepada masyarakat Islam khas dinegara ini dan seluruh rakyat amnya. Insyallah.

CD-CD rakaman video sepanjang majlis boleh ditempah dengan menghantar email ke pondok_tampin@yahoo.com atau sms no 0199050204 - Ustaz Saifullah.



No comments: